Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu za jun 19, 2021 01:45  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

Southbank Summer 1970
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Algemene Discussie
Southbank Summer 1970 - Pagina 2 van 2 - Ga naar pagina Vorige  1, 2 
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
Johan 
Gast 

BerichtGeplaatst : zo mrt 01, 2009 15:04   Onderwerp : Reageer met quote

jxi schreef:
Door ziekte en drukte op het werk heb ik op het forum een paar weken niet alle topics bekeken, ik ben dat nu aan het inhalen.
Met Merlijn en Ton heb ik onderstaande besproken.

De discussie die nu is ontstaan verbaast ons enigszins. De fanclubleiding heeft gesproken over een aantal zaken betreffende het forum. We hebben een beslissing genomen over het plaatsen van YouTube filmpjes, dat mag op eigen verantwoording van de plaatser van het filmpje, we zullen zelf echter geen filmpjes uit het grijze circuit plaatsen. Wat we echter niet willen is dat het forum een verzamelplaats wordt voor het aanbieden van nzb’s, download links etc, zoals die al zoveel te vinden zijn op internet. Deze zullen we dan ook actief van het forum weren. Meer dan dat is het niet.
Het lijkt in de discussie of er veel meer aan de hand is, maar dat is puur aanname. Wat betreft informatie geven over downloaden (hoe moet dat etc.), daar kunnen we geen bezwaar tegen hebben, het past gewoon binnen de Nederlandse wetgeving. Dat er er door een van de moderators een link naar een informatieve site is verwijderd, betreuren we, dat is te snel gebeurd.

De fanclub wil niet de fouten maken die in het verleden zijn gemaakt met het te vroeg geven van informatie over dingen die we voor de fans willen regelen en die later niet waargemaakt kunnen worden. Daar worden we nu de fanclubleiding gewijzigd is nog steeds aan herinnerd. We zijn bezig met een aantal zaken die we exlusief voor fans willen regelen, zodra we duidelijkheid hebben van het magement kunnen we er meer over vertellen, we zijn al een stap verder met een van de zaken.
Bang zijn voor het management van de band is totaal niet aan de orde de suggestie die wordt gewekt is onjuist; het gaat erom dat we in samenwerking met het management zaken voor de fans willen regelen. Daarvoor hebben we regelmatig contact met het management en we willen de goede verstandhouding en het vertrouwen dat men in ons heeft behouden. Ook ontvangen we af en toe inforrmatie onder een NDA (non disclosure act), ofwel, we mogen pas na goedkeuring iets naar buiten brengen. De informatie die we van het management krijgen delen we in alle andere gevallen direct met jullie via het forum.
Als jullie zelf ideeën hebben die voor fans meerwaarde hebben of als je input voor de website hebt laat het ons weten. Er is al een en ander ontvangen en verwerkt in de site. We willen iedereen kunnen betrekken bij de fanclub.

We denken dat het onjuist is te concluderen dat je door het geven van je mening uitgesloten wordt van zaken als bijvoorbeeld het krijgen van plaatsen op de eerste rij.
Het enige dat kwalificeert om uitgesloten te worden van het forum en eventueel andere zaken is als je publiekelijk probeert anderen te kwetsen of persoonlijk gerichte aantijgingen maakt en na een persoonlijke waarschuwing daarin volhardt.
We willen dan ook een beroep doen op ieder die persoonlijke aantijgingen maakt in het forum dat achterwege te laten. Als je onmin hebt met iemand bespreek dat via een PM, via mail of telefoon; betrek daar niet de hele groep in. Als je denkt dat er ten onrechte iets gezegd is tegen je, bespreek het met degene die de PM gestuurd heeft en als je er niet uitkomt, betrek een van ons erin.

Namens de fanclubleiding,
Henk

Henk, ik kan met bovenstaande - en verontschuldiging over het verwijderen van één van mijn berichten - wel leven. Immers er zijn ergere dingen gaande op deze wereld. Toch wil ik wel één publiekelijke kanttekening maken

Je spreekt over zaken/fouten die in het recente verleden hebben plaatsgevonden en verband houden met de vorige fanclubleiding. Ik vind deze uitspraak misplaatst, althans de suggestie die het draagt dat die fouten o.a. zijn toe te wijzen aan Joop, Monique en Coen van Veen. Nu is het geen geheim dat ik bevriend ben met Monique en Coen, maar zelfs dat in ogenschouw nemend kan ik objectief beoordelen en kan ik van hun kant geen 'uitglijders' herinneren. Het is niet zinvol om de uitglijders die we allen kennen hier te herhalen en de daarvoor verantwoordelijke met naam en toenaam te noemen; dat zou afbreuk doen aan jouw bericht. Maar ik denk dat het redelijk is dat je jouw stukje dienaangaande zodanig aanpast dat dat recht doet aan Monique en Coen 

Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : zo mrt 01, 2009 15:22   Onderwerp : Reageer met quote

Ik vind dat Monique in Nijmegen heel erg goed haar best heeft gedaan. En ook in Muhlheim An Der Ruhr deed ze heel erg aardig tegen mijn vrouw en ik. Dat ze ineens niet meer in de fanclubleiding zat verbaasde me dan ook ten zeerste.

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
jxi 
Site Admin 

BerichtGeplaatst : zo mrt 01, 2009 15:36   Onderwerp : Reageer met quote

Johan, je moet hierin ook geen persoonlijke aanval zien op wie dan ook van de vorige fanclubleiding, dat is ook zeker niet de bedoeling en van wat voor suggestie die je aansnijdt was dan ook geen sprake.
De fanclubleiding is nu voor het grootste gedeelte opgepakt door anderen. We vormen een groep die met elkaar kan samenwerken en elkaar ook tegenwicht biedt en ook nog eens wat voor fans kan regelen (verwacht daar deze week een aankondiging van.)

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
jxi 
Site Admin 

BerichtGeplaatst : zo mrt 01, 2009 23:50   Onderwerp : Reageer met quote

We sluiten dit onderwerp om niet te vervallen in een eindeloze discussie. Hopelijk hebben we duidelijk gemaakt hoe we over de aangesneden zaken denken en zijn de suggesties die men heeft gehad opgelost.

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Algemene Discussie
Southbank Summer 1970 - Pagina 2 van 2 - Ga naar pagina Vorige  1, 2 
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar :