Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu vr mrt 22, 2019 05:11  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

Nieuwe CD
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Blackmore's Night nieuws
Nieuwe CD - Pagina 1 van 2 - Ga naar pagina 1, 2  Volgende 
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
Merlijn 
Moderator 

BerichtGeplaatst : vr mrt 26, 2010 17:06   Onderwerp : Nieuwe CD Reageer met quote

Quote:
We are still working on the new cd, lots of new songs, and some new takes on old songs...all held in secret until the release of the cd later on this year...

Interessant. Ik ben benieuwd welke nummers dit zullen zijn. Ritchie heeft al vaak aangegeven een nummer van Mike Oldfield op te willen nemen, nl "Moonlight Shadow".
"Wanderlust" is de naam van de tour, dus welllicht ook van de CD. Ik weet dat dat een nummer is van Heather Nova. Wellicht dat ze die gecoverd hebben. Ik ben benieuwd. 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Phantas 

BerichtGeplaatst : vr mrt 26, 2010 18:57   Onderwerp : Reageer met quote

Ik kan me dus totaal niet voorstellen hoe Moonlight Shadow (een van mijn persoonlijke favoriete nummers) zou klinken als het uit de BN machien komt .... ??? Question

Maar ben wel weer benieuwd.

Oh, btw, Wanderlust is een opzich niet zo vreemde term hoor - het betekent gewoon de drang om rond te lopen, zonder ogenschijnlijk doel, te "wanderen" ... Misschien heeft het te maken met hun tourschema's ? Very Happy

Vind het wel een mooi gekozen titel. Smile

groetjes,
Phantas

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht MSN Messenger
Merlijn 
Moderator 

BerichtGeplaatst : vr mrt 26, 2010 21:53   Onderwerp : Reageer met quote

Ik bedoelde eigenlijk Tori Amor ipv Heather Nova. Ik was me ook bewust van de betekenis van het woord wanderlust Smile  
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Aughra 

BerichtGeplaatst : zo mrt 28, 2010 14:06   Onderwerp : Reageer met quote

Phantas schreef:
Oh, btw, Wanderlust is een opzich niet zo vreemde term hoor - het betekent gewoon de drang om rond te lopen, zonder ogenschijnlijk doel, te "wanderen" ... Misschien heeft het te maken met hun tourschema's ? Very Happy
Phantas

Jammergenoeg wel een beetje magere "walkabout"
Zo weinig concerten.
Maar ja, als ik de pensioengerechtigde leeftijd bereik - en financieel op rozen zit - ben ik mischien ook geneigd om minder rond te sjokken, want het is volgens mij wel vermoeiend, zo'n toer.
aaahhhh ... wat zeg ik nou ... elke muziekliefhebben/amateur-muzikant droomt ervan om zo z'n/haar oude dag door te brengen !

Maar dat terzijde ... titel is goed ... nou de rest nog ! 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
gerhard 

BerichtGeplaatst : zo mrt 28, 2010 14:13   Onderwerp : Reageer met quote

Aughra schreef:
Phantas schreef:
Phantas

Jammergenoeg wel een beetje magere "walkabout"
Zo weinig concerten.
Maar ja, als ik de pensioengerechtigde leeftijd bereik - en financieel op rozen zit - ben ik mischien ook geneigd om minder rond te sjokken, want het is volgens mij wel vermoeiend, zo'n toer.
aaahhhh ... wat zeg ik nou ... elke muziekliefhebben/amateur-muzikant droomt ervan om zo z'n/haar oude dag door te brengen !

Maar dat terzijde ... titel is goed ... nou de rest nog !

Tja , drang om rond te lopen.
Met welk doel , Het tourschema ?
Als ik de kaart van deutschland bekijk is het een aardig eindje wanderlusten , oh nee KILOMETERS LOPEN vele kilometers

Maar goed , Denk dat ze met zo weinig concerten in dit jaar de komende winter weer het haardvuurtje kunnen laten branden , en misschien weer verder op water en brood door leven.
Of toch financieel op rozen ?
Ken niet in andermans portomonnee kijken maar ze zullen wel genoeg hebben door het geringe aantal concerten.
Ben benieuwd wat mijn oren gaan doen tijdens het beluisteren van de nieuwe cd en wat voor trekjes ik hier van over hou 

Naar boven
Phantas 

BerichtGeplaatst : zo mrt 28, 2010 18:11   Onderwerp : Reageer met quote

Ik ben gewoon blij met wat ons gegeven wordt, de concerten ben ik niet eens echt meer zo in geïnteresseerd. Heb het wel gezien, maar de muziek blijf ik volgen. Al is het maar omdat het bij mijn interesse past! Very Happy

Ik zal dat es posten , ik heb een hele tijd terug drie verzamelcd'tjes gemaakt die geïnspireerd zijn op de middeleeuwen (met een vette knipoog).

Naar boven
nfbn 
Moderator 

BerichtGeplaatst : vr apr 09, 2010 09:32   Onderwerp : Reageer met quote

Van de Candice Night site:
Quote:
We are nearing the end of our recording period.
Up to 4 songs so far...each different than the last...each a different path
...a different journey to lead you to another world...

Naar boven
castle 

BerichtGeplaatst : di apr 13, 2010 14:42   Onderwerp : Reageer met quote

BLACKMORE’S NIGHT FINISHED NEW ALBUM
This news is brought to you by VH1 Radio's Dave Basner

Blackmore’s Night are finishing up their new album. Guitarist Ritchie Blackmore updated fans on the band’s Web site, revealing that they’re in their final mix stage and expect the record to come out later in the year. Ritchie goes on to say that the band is looking forward to playing their music, both old and new, live in September, when they tour in Germany and the Czech Republic. Learn more at BlackmoresNight.com. 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Aughra 

BerichtGeplaatst : wo apr 14, 2010 17:46   Onderwerp : Reageer met quote

Ik word toch zo zoetjesaan weer wel nieuwsgierig.
Zouden ze linksom of rechtsom gaan
Niet in de letterlijke zin, maar een beetje als "het-is-in-mijn-straatje"-CD of "mwaah"-CD
Moet dus nog even geduld hebben voor ik weet welke richting het nieuwe schijfje is uitgegaan. 

Naar boven
andre 

BerichtGeplaatst : vr apr 23, 2010 17:28   Onderwerp : Reageer met quote

Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Ik heb nog niet zo goed naar al hun muziek geluisterd als de meeste van jullie en ik weet er ook niet zo veel van. Ik hoop gewoon dat het leuke liedjes zijn. Maar ik houd niet zo van die liedjes met de electrische gitaar erop. Die mogen ze van mij wel weg laten.  
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
nfbn 
Moderator 

BerichtGeplaatst : di mei 04, 2010 09:55   Onderwerp : Reageer met quote

Candice Night:
Quote:
We have completed the new cd and are just in the mastering stages,
working on artwork and finalizing it all.
Soon you will have new music to enjoy!

Naar boven
nfbn 
Moderator 

BerichtGeplaatst : vr jun 04, 2010 15:05   Onderwerp : Reageer met quote

Quote van Candice Night:

Quote:
Our newest CD will be out in Europe at the end of the summer. It has 15 songs...16 with a bonus track if you get that cd instead. There are new songs, new versions of some old songs and some traditional melodies as well.

Naar boven
Phantas 

BerichtGeplaatst : za jun 05, 2010 19:00   Onderwerp : Reageer met quote

nfbn schreef:
Quote van Candice Night:

Quote:
Our newest CD will be out in Europe at the end of the summer. It has 15 songs...16 with a bonus track if you get that cd instead. There are new songs, new versions of some old songs and some traditional melodies as well.

Hoe bedoel je we vertellen iets waar we wild van moeten worden Razz Dit klinkt als de oude vertrouwde formule!

Ik hoop, voorzover ik deze quote kan uitleggen, dat we niet opgescheept worden met heruitvoeringen van oude BN nummers, en dat ze gewoon "oude nummers" bedoelen van andere artiesten Confused

Naar boven
Phantas 

BerichtGeplaatst : do jun 10, 2010 20:58   Onderwerp : Reageer met quote

Joop, alweer een dubbelpost?

Bovendien, er zit ook een edit functie op je posts, dus dan hoef je ook niet excuses aan te bieden voor iets wat je dus had kunnen editen Wink

Tis een tip....

En ik vind Sha La Lie wel leuk!! Razz En wat zeuren jullie toch over Sieneke? Wat heeft ze julile misdaan?

Als je het niks vind zeg er dan gewoon niks over ofzo. Evil or Very Mad Behalve als het over BN gaat want dan heeft het wel een zekere meerwaarde.

Naar boven
Phantas 

BerichtGeplaatst : di jul 27, 2010 20:18   Onderwerp : Reageer met quote

Joop, er zit een knop "edit" bij je post als je die geplaatst hebt. Daarmee kan je je bericht bewerken.

Ik ben helemaal niet negatief (???) ik weet niet zo goed waar je dit vandaan haalt. Bovendien, waar ben ik berustend?

Ik vind alleen dat je het liedje niets hoeft te vinden (sha la lie) maar dat je daarvoor de persoon die het zingt niet hoeft te beledigen. Het is nog wel een mens hoor. Rolling Eyes
En als je het songfestival sowieso niks vind wat boeit het dan om daarover opmerkingen te maken op een BN forum dat er niets mee te maken heeft?

En ik heb echt wel gevoel voor humor. Dat kon ik helaas niet ontdekken in Johan's bericht. Eigenlijk helemaal niks, alleen maar de gebruikelijjke negativiteit die ik van hem gewend ben.

Ik heb ook niet veel op met veel andere muziek maar die haal ik hier ook niet aan en denigrererende opmerkingen over de uitvoerende artiest laat ik sowieso achterwege omdat ik dat mijn tijd niet waard vind. Welkom in de 21e eeuw.

Naar boven
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Blackmore's Night nieuws
Nieuwe CD - Pagina 1 van 2 - Ga naar pagina 1, 2  Volgende 
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar :