Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu wo mrt 03, 2021 16:30  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

Open vraag: worden mijn berichten verwijderd?
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Algemene Discussie
Open vraag: worden mijn berichten verwijderd? - Pagina 1 van 1 -  
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
Johan 
Gast 

BerichtGeplaatst : di feb 17, 2009 17:53   Onderwerp : Open vraag: worden mijn berichten verwijderd? Reageer met quote

Klopt het dat er vandaag berichten van mij zijn verwijderd of is er iets mis gegaan met posten  
Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : di feb 17, 2009 18:15   Onderwerp : Reageer met quote

In meervoud weet ik niet, maar in enkelvoud weet ik wel.
Ik heb 'm gelezen.

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Merlijn 
Moderator 

BerichtGeplaatst : di feb 17, 2009 18:22   Onderwerp : Reageer met quote

Johan ik heb je berichtje met daarin de link verwijderd. Dat klopt. Zie het eerdere bericht wat we hebben uitgedaan hierover op het forum. Dat soort links laten wij hier niet toe.  
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Johan 
Gast 

BerichtGeplaatst : di feb 17, 2009 20:16   Onderwerp : Reageer met quote

Merlijn schreef:
Johan ik heb je berichtje met daarin de link verwijderd. Dat klopt. Zie het eerdere bericht wat we hebben uitgedaan hierover op het forum. Dat soort links laten wij hier niet toe.

Merlijn e.a
Als jullie iets doen moet je wel zeker weten dat wat jullie doen ook daadwerkelijk klopt met het door jullie ingestelde beleid.
De letterlijke tekst van eerdere bericht is:
"Aanbieden van en geven van links voor downloads van volledige concerten of cd's zullen we op het forum niet toestaan. Ook al is downloaden in NL wettelijk niet verboden, er zijn andere kanalen voor."

In het gewraakte bericht stond geen enkele verwijzing van een link voor downloads van volledige concerten of cd's. Het was slechts een link naar een handzame handleiding van de werking van wettelijk toegestane nieuwsgroepen. En dit op verzoek van één van de forumbezoekers.
Usenet is de voorloper van internet waarop de internetgemeenschap berichten achter kunnen laten en met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Zo is daar bijvoorbeeld de nieuwsgroep alt.music.deep-purple. Deze nieuwsgroep vormt, net als dit forum, een virtuele ontmoetingsplaats van min of meer gelijkgestemden. Usenet kent vele duizenden van dit soort ontmoetingsplaatsen.

Met andere woorden jullie hebben in strijd met jullie eigen beleid en op onjuiste gronden het bericht verwijderd. En dat is toch wel een ernstig vorm van censuur. Forumleden is een ongestoord gebruik van dit forum kennelijk niet gegund en gegarandeerd. Jammer. Maar ik ben bereid het voorlopig nog te beschouwen als een over-enthousiaste actie van iemand die wel de klok heeft horen luiden, maar niet precies weet waar de klepel hangt. 

Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : di feb 24, 2009 16:03   Onderwerp : Reageer met quote

Men is bang voor het hoofdkantoor.

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
jxi 
Site Admin 

BerichtGeplaatst : ma mrt 02, 2009 00:02   Onderwerp : Reageer met quote

Omdat er

De discussie die nu is ontstaan verbaast ons enigszins. De fanclubleiding heeft gesproken over een aantal zaken betreffende het forum. We hebben een beslissing genomen over het plaatsen van YouTube filmpjes, dat mag op eigen verantwoording van de plaatser van het filmpje, we zullen zelf echter geen filmpjes uit het grijze circuit plaatsen. Wat we echter niet willen is dat het forum een verzamelplaats wordt voor het aanbieden van nzb’s, download links etc, zoals die al zoveel te vinden zijn op internet. Deze zullen we dan ook actief van het forum weren. Meer dan dat is het niet.
Het lijkt in de discussie of er veel meer aan de hand is, maar dat is puur aanname. Wat betreft informatie geven over downloaden (hoe moet dat etc.), daar kunnen we geen bezwaar tegen hebben, het past gewoon binnen de Nederlandse wetgeving. Dat er er door een van de moderators een link naar een informatieve site is verwijderd, betreuren we, dat is te snel gebeurd.

De fanclub wil niet de fouten maken die in het verleden zijn gemaakt met het te vroeg geven van informatie over dingen die we voor de fans willen regelen en die later niet waargemaakt kunnen worden. Daar worden we nog steeds aan herinnerd. We zijn bezig met een aantal zaken die we exclusief voor fans willen regelen, zodra we duidelijkheid hebben van het management kunnen we er meer over vertellen, we zijn al een stap verder met een van de zaken.
Bang zijn voor het management van de band is totaal niet aan de orde de suggestie die wordt gewekt is onjuist; het gaat erom dat we in samenwerking met het management zaken voor de fans willen regelen. Daarvoor hebben we regelmatig contact met het management en we willen de goede verstandhouding en het vertrouwen dat men in ons heeft behouden. Ook ontvangen we af en toe informatie onder een NDA (non disclosure act), ofwel, we mogen pas na goedkeuring iets naar buiten brengen. De informatie die we van het management krijgen delen we in alle andere gevallen direct met jullie via het forum.
Als jullie zelf ideeën hebben die voor fans meerwaarde hebben of als je input voor de website hebt laat het ons weten. Er is al een en ander ontvangen en verwerkt in de site. We willen iedereen kunnen betrekken bij de fanclub.

We denken dat het onjuist is te concluderen dat je door het geven van je mening uitgesloten wordt van zaken als bijvoorbeeld het krijgen van plaatsen op de eerste rij.
Het enige dat kwalificeert om uitgesloten te worden van het forum en eventueel andere zaken is als je publiekelijk probeert anderen te kwetsen of persoonlijk gerichte aantijgingen maakt en na een persoonlijke waarschuwing daarin volhardt.
We willen dan ook een beroep doen op ieder die persoonlijke aantijgingen maakt in het forum dat achterwege te laten. Als je onmin hebt met iemand bespreek dat via een PM, via mail of telefoon; betrek daar niet de hele groep in. Als je denkt dat er ten onrechte iets gezegd is tegen je, bespreek het met degene die de PM gestuurd heeft en als je er niet uitkomt, betrek een van ons erin.

Merlijn, Ton en Henk.

We sluiten dit onderwerp.

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Algemene Discussie
Open vraag: worden mijn berichten verwijderd? - Pagina 1 van 1 -  
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Ga naar :