Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu vr okt 18, 2019 06:52  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

CD Primeur op de fanclubdag 29 augustus!!!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Blackmore's Night algemeen
CD Primeur op de fanclubdag 29 augustus!!! - Pagina 2 van 2 - Ga naar pagina Vorige  1, 2 
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
Phantas 

BerichtGeplaatst : vr sep 17, 2010 10:45   Onderwerp : Reageer met quote

Black rider, volgens mij weet meneer Blackmore heel goed dat hij niet meer hoeft te "scoren". Vandaar dat veel muziek van zijn hand toch minder zal zijn dan wat iemand gewend is (denk ik).

Zijn hoogtepunt met BN was toch echt wel rond Fires at Midnight/Ghost of a Rose. Die periode is qua kwaliteit heel sterk maar ook qua muziek en creativiteit subliem. Natuurlijk zijn de eerste twee BN albums ook moeilijk te evenaren qua inhoud, maar dat was toch eerst aftasten wat werkte en welke richting men in wilde.

Nu merk je toch, zeker met de laatste cd, dat ze echt vastzitten qua creativiteit. Op elk album volgend op FAM (en in mindere mate GOAR) zijn er nog wel sprankjes, maar dat wordt echt steeds minder. IMHO dan.
Voor mij hoeft Ritchie ook niet persé op de elektrische gitaar te gaan raggen....hij zal best goed zijn maar behalve FAM (het nummer) zijn er maar weinig nummers waar hij op de elektrische gitaar speelt die echt uitmuntend te noemen zijn in dit genre. Nee, dan zijn akoestische nummers - die zijn dan weer wel hoogstaand, al beginnen de obligate instrumentale deuntjes ala Minstrell Hall me nu toch echt een beetje uit de keel te hangen. Het muzikale aanbod van Bn wordt helaas te veel formule, en dat is echt heel jammer.

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht MSN Messenger
johnsteh 

BerichtGeplaatst : zo sep 19, 2010 19:46   Onderwerp : Re: zoeken Reageer met quote

black rider schreef:
Wat ik leuk vond aan een forum is het delen van informatie, op de officiele website valt niet veel te lezen, terwijl er best veel bekend moet zijn. Foto's, filmpjes of interviews zijn altijd leuk om te lezen of te zien. Ik ben altijd wel benieuwd waar ze mee bezig zijn. Wat ik jammer vind is toch de sencuur, waardoor er meer is dan dat we nu te weten komen, ik denk dat hierdoor de interesse in het forum ook wel afneemt.

De nieuwe CD is zeker niet de slechtste, maar als je dan het interview hoort over de CD en Blackmore rustig verteld dat de meeste songs in 10 minuten zijn gemaakt, dan krijg ik een naar gevoel. Maar misschien is het de leeftijd Very Happy

De muziek van Blackmore doet mij nog steeds veel, tuurlijk hij kan veel beter, daar wachten volgens mij ook weer veel mensen op. Maar het is heel prettig om naar te luisteren.

Wat is kritiek? Je mening geven mag, daar is volgens mij het forum toch ook voor?

Ik voel best met je mee, maar de meeste Picasso's en Karel Appels zijn waarschijnlijk ook in 10 minuten gemaakt. En wat daar niet voor neergeteld wordt...... 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Elizavettacog 

BerichtGeplaatst : do sep 19, 2019 23:12   Onderwerp : CD Primeur op de fanclubdag 29 augustus Reageer met quote

Dag Dirk,

k Had het al een paar keer op Defender2 zien passeren, tof dat het concreet begint te worden Het ziet er helaas wel naar uit dat ik dan geen vrij kan krijgen omdat mijn collega dan op vakantie is...

Nog een kleine opmerking trouwens. Er staat een schrijffoutje helemaal onderaan: contencts contact? contents? 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Blackmore's Night algemeen
CD Primeur op de fanclubdag 29 augustus!!! - Pagina 2 van 2 - Ga naar pagina Vorige  1, 2 
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar :