Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu wo dec 12, 2018 03:52  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

Duisburg Het concert
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2010
Duisburg Het concert - Pagina 1 van 1 -  
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
nfbn 
Moderator 

BerichtGeplaatst : ma sep 27, 2010 15:38   Onderwerp : Duisburg Het concert Reageer met quote

Het was gisteravond weer een magische avond. Een bevlogen Ritchie en joligheid alom. Een super concert!!! Het duurde 2 en een half uur.

Setlist:
God Save The Keg
Locked Within A Crystal Ball
Queen For A Day I und II
Under A Violet Moon
Soldier Of Fortune
Durch den Wald zum Bachhaus
World Of Stone
All The Fun Of The Fayre
Barbara Allen
Renaissance Faire
Solo: Keyboard, Drum, Bass
Highland (Strat)
Journeyman (Strat)
Black Night (Strat)
Home Again
Toast To Tomorrow
Believe In Me
Wind In The Willows
Fires At Midnight
Dandelion Wine

Village Lanterne
1st Of May

Meer info volgt snel met foto's en een verslag. 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Jaak 

BerichtGeplaatst : ma sep 27, 2010 16:04   Onderwerp : Reageer met quote

Ha mensen,

Wij vonden het een prachtig optreden. Een aantal songs van het laatste album met een prachtige uitvoering van Barbara Allen als één van de hoogtepunten. De band klonk lekker bevlogen en liet weer eens horen waar ze toe in staat kunnen zijn. Meerdere kippevelmomenten op één avond: heerlijk! Wat kan muziek toch mooi zijn!

groeten,
Gab en Jaac

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Hertog Jan 

BerichtGeplaatst : ma sep 27, 2010 19:01   Onderwerp : Reageer met quote

Eindelijk weer een concert van BN bijwonen. Ze komen niet naar mij (NL) dus dan maar naar hen (D) toe.

Was de moeite van de korte reis zeker waard. Ik heb weer genoten. En ik kan er niets aan doen, ben nu eenmaal een jongere oudere, dus ik vond Black Night met de weergaloze strat toch een kippenvel moment.

Vanaf de meezing nummers stonden velen voor het podium. Ben er zelf ook nog even geweest. Heb zeker ook genoten van de rustige nummers waarbij Ritchie heerlijke melodien uit de verschillende gitaren wist te halen.

Hebben nog wat nagepraat maar werden rond middernacht het pand uitgegooid. Rond twee uur viel ik met een Very Happy op mijn gezicht in slaap. 

Naar boven
vrouwe yvonne 

BerichtGeplaatst : ma sep 27, 2010 21:54   Onderwerp : Reageer met quote

Gisteravond naar concert geweest.
Ik vond het concert in Niederhausen qua geluid veel beter.
Ondanks minder geluidskwaliteit toch een heerlijke avond gehad.
Na Niederhausen reikhalzend naar concert in Duisberg uit gekeken, want in Niederhausen kreeg ik een hand van Blackmore.....en dat is toch bijzonder!
Leuk om te zien dat de band fans herkent!
Gisteravond wederom hand gekregen van Blackmore, mijn kado voor Autumn aan Candice gegeven, briefje bijgevoegd met mijn mailadres en er vanmorgen al een leuke reactie op gekregen!
Na het laatste nummer mocht mijn man op het podium komen en danste met Blackmore en Candice, geweldig.
Groeten, vrouwe Yvonne 

Naar boven
Cor 

BerichtGeplaatst : wo sep 29, 2010 08:00   Onderwerp : Reageer met quote

Ik hoop dat BN volgend jaar naar Nederland komt. Nu ze in Duitsland ook niet alleen maar meer bij kastelen optreden, hoeft het gebrek aan geschikte kastelen hier geen excuus meer te zijn.  
Naar boven
Aughra 

BerichtGeplaatst : wo sep 29, 2010 20:27   Onderwerp : Reageer met quote

De aanloop naar het concert toe was enorm leuk; kletsen en eten en ondertussen wat ongedurig worden naarmate de tijd dichterbij kwam...
Ik ging wel met een dubbel gevoel naar dit concert want vorig jaar hebben we overgeslagen (na toch heel wat jaren 1 of 2 keer in de zomer te zijn gegaan)
De weg die de band is ingeslagen loopt niet helemaal synchroom met mijn lijn der verwachting; heftig gezegd, maar misschien ben ik wel blijven hangen in de Groningen-sfeer.
Nu in Duisburg waren er wel momenten (bij Queen for a Day hield ik het bijna niet droog, en bij Fires at Midnight zat ik als "vanouds" te kwijlen) maar er waren ook wel heel wat déjà-vu momenten waar ik nu een beetje klaar mee ben.
Niettegenstaande doet de band wat de fans willen, want zowat heel de zaal stond op zijn kop en haakte vrolijk in, zwierend van links naar rechts....
Zelf zit ik liever op mijn stoeltje te genieten van onverwachte oorstrelingen zodat je een naald kunt horen vallen; alsof je uit een hypnose gehaald wordt als de laatste noot gespeeld is....
Oohhh ik denk nu terug aan al die geweldige concerten, met enige weemoed. Neemt niet weg dat ik geweldig van dit concert genoten heb, maar zeker ook vanwege het feit dat het zo leuk is om met muziekvrienden de liefde voor de band te delen.
Blackmore's Night heeft bij mij credits genoeg opgebouwd, dus ik blijf gaan tot ik nie meer kan! 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Cor 

BerichtGeplaatst : do okt 07, 2010 10:38   Onderwerp : Reageer met quote

vrouwe yvonne schreef:
Na het laatste nummer mocht mijn man op het podium komen en danste met Blackmore en Candice, geweldig.
Groeten, vrouwe Yvonne

Leuk forum Razz 

Naar boven
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2010
Duisburg Het concert - Pagina 1 van 1 -  
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar :