Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu wo dec 12, 2018 03:29  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

Schlagerfestival
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2009
Schlagerfestival - Pagina 1 van 1 -  
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
Chantal 

BerichtGeplaatst : do nov 19, 2009 20:06   Onderwerp : Schlagerfestival Reageer met quote

Snif snif.

Het heeft even geduurd maar hier het nieuws.
We hebben twee "kleine" probleempjes!

Het Schlagerfestival Kerkrade gaat gelukkig door en wel op 5 april 2010.
Het is te duur om Blackmore's Night naar Nederland over te laten komen.

Er waren twee oplossingen normaal gesproken:
- De platenmaatschappij overneemt deze kosten PROBLEEM - Ze hebben momenteel even geen platenmaatschappij
-Tweede oplossing - een aansluitend live concert PROBLEEM - David is streng gelovig en daarom start de BN tour pas ná Pasen.(Het Schlagerfestival is op tweede paasdag)........

Tja......nu dan nog maar hopen dat er toch snel een nieuwe platenmaatschappij wordt gevonden.................

Did my best!

Oh ja ..........en voor de fans www.schlagerfestival-kerkrade.nl Wink 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Joop van Veen 
Gast 

BerichtGeplaatst : vr nov 20, 2009 02:10   Onderwerp : Schlagerfestival Reageer met quote

Chantal, enorm bedankt voor je inspanningen. Helaas, maar misschien ook weer niet helaas. BN moet niet naar een schlagerfestival. Leuk als je een groot publiek weet te bereiken, maar Ritchie gaat zichzelf dan wel verloochenen. Begrijp me niet verkeerd. Heb niets tegen een dergelijk festival, ik respecteer alle deelnemende artiesten, maar Blackmore hoort daar niet. Kom, ik wil Blackmore liever op een festival waar serieuze topgitaristen mooie integere muziek ten gehore brengen. Geen commercieel gedoe. Desnoods speelt hij alleen of in een klein combo. Wie weet kan hij tijdens een duitse tour even tijdens een klein uitstapje naar Nederland lekker jammen met onze Jan Akkerman...... Ja, waarom zouden we daar niet voor gaan????? Of...............draaf ik nu door tegen beter weten in?

Muzikale groet,

Joop 

Naar boven
Johan 
Gast 

BerichtGeplaatst : vr nov 20, 2009 10:32   Onderwerp : Re: Schlagerfestival Reageer met quote

Chantal schreef:
Snif snif.

Het heeft even geduurd maar hier het nieuws.
We hebben twee "kleine" probleempjes!

Het Schlagerfestival Kerkrade gaat gelukkig door en wel op 5 april 2010.
Het is te duur om Blackmore's Night naar Nederland over te laten komen.

Er waren twee oplossingen normaal gesproken:
- De platenmaatschappij overneemt deze kosten PROBLEEM - Ze hebben momenteel even geen platenmaatschappij
-Tweede oplossing - een aansluitend live concert PROBLEEM - David is streng gelovig en daarom start de BN tour pas ná Pasen.(Het Schlagerfestival is op tweede paasdag)........

Tja......nu dan nog maar hopen dat er toch snel een nieuwe platenmaatschappij wordt gevonden.................

Did my best!

Oh ja ..........en voor de fans www.schlagerfestival-kerkrade.nl Wink

Sommige zaken heb je niet in de hand. Je hebt je best gedaan. Bedankt voor de correcte en vlotte terugkoppeling. 

Naar boven
Chantal 

BerichtGeplaatst : vr nov 20, 2009 11:10   Onderwerp : Reageer met quote

Wie weet wat er nog gebeurt voor april.
Ik heb nog veel ideeën en die gaan gelukkig niet alleen over Schlageshows Wink

Maar daarover pas meer wanneer ik er iets concreets mee kan.

Gr.
Chantal 

Naar boven
castle 

BerichtGeplaatst : wo nov 25, 2009 10:21   Onderwerp : Re: Schlagerfestival Reageer met quote

Joop van Veen schreef:
Chantal, enorm bedankt voor je inspanningen. Helaas, maar misschien ook weer niet helaas. BN moet niet naar een schlagerfestival. Leuk als je een groot publiek weet te bereiken, maar Ritchie gaat zichzelf dan wel verloochenen. Begrijp me niet verkeerd. Heb niets tegen een dergelijk festival, ik respecteer alle deelnemende artiesten, maar Blackmore hoort daar niet. Kom, ik wil Blackmore liever op een festival waar serieuze topgitaristen mooie integere muziek ten gehore brengen. Geen commercieel gedoe. Desnoods speelt hij alleen of in een klein combo. Wie weet kan hij tijdens een duitse tour even tijdens een klein uitstapje naar Nederland lekker jammen met onze Jan Akkerman...... Ja, waarom zouden we daar niet voor gaan????? Of...............draaf ik nu door tegen beter weten in?

Muzikale groet,

Joop

Kan mij heel goed vinden in dit stukje.
Commercie staat nu al veel te hoog in het vaandel bij BN.
Het authentieke, charmante van de eerste platen en concerten is nu toch al jaren vervangen door steeds simpelere popdeuntjes. 

Naar boven
Joop van Veen 
Gast 

BerichtGeplaatst : vr apr 02, 2010 00:14   Onderwerp : Schlagerfestival Reageer met quote

Tja, maandag is het dan zover........het festival........had leuk geweest als Ritchie en band daar hadden gestaan en dan een paar onvervalste schlagers met Heino haden gebracht ondersteund met weergaloze soli van Ritchie.....en dan neemt Ronnie James Dio de microfoon over van Heino en dan spelen zij het hele album '' Rising '' en dan komt Jan Akkerman er bij en dan spelen Ritchie en Jan samen de avond uit met adembenemend schoon, mooi ingetogen gitaarspel..............................
Ach ja, soms moet je een beetje dromen.

Muzikale groet,

Joop 

Naar boven
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2009
Schlagerfestival - Pagina 1 van 1 -  
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar :