Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu di sep 17, 2019 07:20  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

Heidelberg 12 juli
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2009
Heidelberg 12 juli - Pagina 1 van 1 -  
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
bmn 
Gast 

BerichtGeplaatst : di jul 14, 2009 20:29   Onderwerp : Heidelberg 12 juli Reageer met quote

Op deze mooie avond, op een mooie plek in een prachtige stad, met veel vrienden een geweldig concert gezien.
Zittend op de eerste rij getuige geweest van een verliefde Ritchie en Candice die als net gehuwde elkaar lopen te plagen, grapjes maken en veel lachen.
Geen strat deze avond, naar ik begreep de avond ervoor in Bonn wel, maar een prachtig concert met veel oudere nummers en een Candice die goed bij stem was en een band waar de stemming goed in zat. Ook het nieuwe band lid Albert van de Geyers is een mooie aanvulling met zijn diverse instrumenten en zijn mooie zware stem. Ritchie stond dit maal niet rechts op het podium maar achter Candice. Kwam alleen naar voren om de twee biertjes uit te delen aan de rechter kant. Al met al een avond waarop ik mij weer bewust was dat ik een fan ben van Blackmores Night!! Wink

PS.Hier is een link van een plaatselijke krant in Bonn :
http://www.general-anzeiger-bonn.de/index.php?k=frei&itemid=10222&bilderKatid=3168
Als je op de foto klikt zie je veel meer foto's!! 

Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : wo jul 15, 2009 18:38   Onderwerp : Reageer met quote

Na na na, da sind ja viele Bekannte!

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
cordero 

BerichtGeplaatst : za aug 01, 2009 20:15   Onderwerp : Re: Heidelberg 12 juli Reageer met quote

bmn schreef:
Op deze mooie avond, op een mooie plek in een prachtige stad, met veel vrienden een geweldig concert gezien.
Zittend op de eerste rij getuige geweest van een verliefde Ritchie en Candice die als net gehuwde elkaar lopen te plagen, grapjes maken en veel lachen.
Geen strat deze avond, naar ik begreep de avond ervoor in Bonn wel, maar een prachtig concert met veel oudere nummers en een Candice die goed bij stem was en een band waar de stemming goed in zat. Ook het nieuwe band lid Albert van de Geyers is een mooie aanvulling met zijn diverse instrumenten en zijn mooie zware stem. Ritchie stond dit maal niet rechts op het podium maar achter Candice. Kwam alleen naar voren om de twee biertjes uit te delen aan de rechter kant. Al met al een avond waarop ik mij weer bewust was dat ik een fan ben van Blackmores Night!! Wink

PS.Hier is een link van een plaatselijke krant in Bonn :
http://www.general-anzeiger-bonn.de/index.php?k=frei&itemid=10222&bilderKatid=3168
Als je op de foto klikt zie je veel meer foto's!!

Nou ik was er ook en vond het zo slecht dat ik voor het einde al ben opgestapt.
Alleen Candice was inderdaad goed, maar het geheel vond ik ronduit bagger. 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
bmn 
Gast 

BerichtGeplaatst : za aug 01, 2009 20:23   Onderwerp : Re: Heidelberg 12 juli Reageer met quote

Jammer voor je, ieder beleeft het op zijn eigen manier en jij blijkbaar op een negatieve en ik op een positieve ( gelukkig)  
Naar boven
cordero 

BerichtGeplaatst : zo aug 02, 2009 08:26   Onderwerp : Reageer met quote

Ik geloof niet dat het een kwestie van instelling is.
Ik heb meerdere concerten in het verleden bezocht en ben nog nooit teleurgesteld maar deze keer dus wel.
Ik zat op de beste plaats qua geluid (direkt achter de geluidstechnicus) maar ik vond het geluid abominabel.
En daar kom ik voor, niet om naar een verliefd stelletje te kijken.
Vorig jaar een secret voyage concert in Hanover op een slechte plaats(onder een balkon) en zelfs dat vond ik beter.
Ook heb ik de Fender gitaar van Richie gemist die toch regelmatig op de S.V. cd gebruikt word.
Maar zelfs een van mijn favorieten Diamonds en Rust vond ik erg leeg klinken.
De backup van die Guier hoeft voor mij ook niet, doe mij maar de sisters of the moon. 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2009
Heidelberg 12 juli - Pagina 1 van 1 -  
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar :