Help  || Zoeken  || Gebruikerslijst  || Gebruikersgroepen  || Registreer  || Inloggen
Het is nu vr okt 18, 2019 06:52  
Bekijk onbeantwoorde berichten  

Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night

BN toch naar Nederland...Schlagerfestival
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2009
BN toch naar Nederland...Schlagerfestival - Pagina 2 van 3 - Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende 
Vorige onderwerp || Volgende onderwerp 
Auteur Bericht
Chantal 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 12:25   Onderwerp : Reageer met quote

Het idee erachter is ten eerste weer nationale televisie in Nederland.
Ten tweede de mogelijkheid om er een live optreden aan vast te koppelen.

Ik vond het item met de jakhals toendertijd iig veel schadelijker! 

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
bmn 
Gast 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 12:52   Onderwerp : Reageer met quote

Chantal schreef:

Je doet in ieder geval concreet iets!

Ik hoop dat het je lukt! 

Naar boven
castle 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 12:54   Onderwerp : Reageer met quote

Ik heb niets tegen het schlagerfestival, is niet mijn soort muziek.
Wat ik wel bedenkelijk vind is dat een muzikant die ik al sinds 1972 of zo volg op zou treden in een programma dat haaks staat op zijn verleden.
Tuurlijk is iedereen vrij in te doen en laten, maar als fan zou ik dit niet kunnen toejuichen. Ook al zou er voor een miljoenen publiek worden opgetreden (tv).
Meer publiciteit etc.
Heb zelf liever dat bepaalde groepen / artiesten niet te populair worden, dat heeft vaak een negatieve invloed op de muziek.

Denk dat de kijkers van het SF toch een ander beeld zullen krijgen als waar BN voor staat (stond). En dat veel oude fans zullen afhaken.

Komt uiteindelijk op neer wat de artiest zelf het belangrijkste vind. Fame or Fortune. 

Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 14:23   Onderwerp : Reageer met quote

Castle, luister eens goed naar de muziek van Blackmore's Night.
Je moet dus niet terug gaan naar de tijd van Deep Purple.
Met de optredens in Fernsehengarten heeft de heer Blackmore aangetoond dat ze ook zeer goed kunnen optreden in een Schlagerfestival.

Naar boven
Johan 
Gast 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 16:44   Onderwerp : Reageer met quote

Chantal schreef:

Chantal, net als de fanclub, moet je blijven proberen BN onder de aandacht te krijgen. Een beetje eens met Castle ben ik wel, maar aan de andere kant wij krijgen Blackmore niet meer aan de 400 'echte' watt Marshalltoren. En ik ben een te groot fan om te groot te voelen voor een optreden op een Schlagerfestival. Maar, en ik hoop niet dat ik je beledig, bij iemand als Heino haak ik wel af.

Jakhals vond ik wel weer erg leuk! Dit is wel het soort humor waar Ritchie een liefhebber van is. Blijft jammer dat we nooit, ondanks toezegging van de Vara aan Ton, al het materiaal hebben kunnen krijgen 

Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 17:14   Onderwerp : Reageer met quote

Nou, Heino werd hier wel eens met succes gedraaid op een metal-party in de jaren '80. De moshpit ging toen gewoon door.

En samen met de Oostenrijkse partysängerin Antonia (Sandra Stumptner) mag hij zeker komen!

Link

Heino heeft ook een nummer gedaan: Wir sind des Geyers schwarze Haufen.
Dat nummer heet ook het Florian Geyer lied.

Link

Naar boven
Chantal 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 20:00   Onderwerp : Reageer met quote

We dachten meer aan zoiets als
www.helene-fischer.de

en www.nikp.com

En deze mensen verkopen miljoenen cd's , en maken overigens heel moderne muziek.Schlager is meer als Hossa Wink

Heino zul je niet aantreffen....een beetje kult komt er wel in.

En het jakhals item....soms is ook negatieve reclame ,reclame...mij beviel de toon echter echt niet.Er zat geen enkele leuke opmerking in...geen verwijzing naar verdere informatie of wat voor positieve toevoeging dan ook.
Nee eerder schadelijk.
Laten we niet voor BN spreken wat we geloven dat ze leuk vinden...sorry maar dat is mijn standpunt.
Ritchie heeft zeker gevoel voor humor.....zijn levensstijl en werk met BN zijn voor hem echter wel serieus en géén stunt of flauwe grap.

Marketing is een spel wat goed gespeeld moet worden ,soms subtiel soms met wat humor.

BN op het Schlagerfestival zou een sterk gespreksonderwerp opleveren voor verschillende Nederlandse talkshows ,radioprogramma's etc.
Op het Schlagerfestival zouden ze echter met het nodige respect worden gepresenteerd - en Diamonds and Rust ,Times are Changing e.d. zouden er perfekt passen. 

Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 20:14   Onderwerp : Reageer met quote

Once In A Million Years is dan het meest toepasselijk.
Very Happy

Link

Naar boven
Chantal 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 20:21   Onderwerp : Reageer met quote

3 liedjes dus...van mij mogen ze
Maar goed...even de 29e achter de rug hebben...dan drinken we hier een glaasje Black Label.

Ik was afgelopen week bij de SWR4 te gast.
Duitse Schlagerradiozender.
De Redactiechef daar is afgestudeerd met een scriptie over Deep Purple ,de symfonische fase.

Hij vertelde dat ze het kerstalbum veel hadden gedraaid...en hij vertelde ook in hetzelfde gesprek dat de doelgroep van SWR4 60+ is......
Zo zie je maar weer.... 

Naar boven
Johan 
Gast 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 20:24   Onderwerp : Reageer met quote

Chantal schreef:
We dachten meer aan zoiets als
www.helene-fischer.de

en www.nikp.com

En deze mensen verkopen miljoenen cd's , en maken overigens heel moderne muziek.Schlager is meer als Hossa Wink

Heino zul je niet aantreffen....een beetje kult komt er wel in.

En het jakhals item....soms is ook negatieve reclame ,reclame...mij beviel de toon echter echt niet.Er zat geen enkele leuke opmerking in...geen verwijzing naar verdere informatie of wat voor positieve toevoeging dan ook.
Nee eerder schadelijk.
Laten we niet voor BN spreken wat we geloven dat ze leuk vinden...sorry maar dat is mijn standpunt.
Ritchie heeft zeker gevoel voor humor.....zijn levensstijl en werk met BN zijn voor hem echter wel serieus en géén stunt of flauwe grap.

Marketing is een spel wat goed gespeeld moet worden ,soms subtiel soms met wat humor.

BN op het Schlagerfestival zou een sterk gespreksonderwerp opleveren voor verschillende Nederlandse talkshows ,radioprogramma's etc.
Op het Schlagerfestival zouden ze echter met het nodige respect worden gepresenteerd - en Diamonds and Rust ,Times are Changing e.d. zouden er perfekt passen.

Prima, Chantal en wat mij betreft geen vorm van kritiek voor liefhebbers en/of artiesten van Schlager..............per slot van rekening brul ik ook "Du" van Peter Maffay mee als deze op de radio is en vind ik "Verdammt, ich lieb dich" van Matthias Reim een goed nummer.
Ik hoop oprecht dat jouw contact met BN en met een beetje hulp van deze fanclub zal leiden tot meer (of hernieuwde) naamsbekendheid van BN 

Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : do apr 09, 2009 20:37   Onderwerp : Reageer met quote

Link

Inderdaad, dit is samen met Du van Peter Maffay een van de toppers:

Link

En natuurlijk Rosamunde.
Maar dat is eigenlijk een polka.

Naar boven
castle 

BerichtGeplaatst : vr apr 10, 2009 09:47   Onderwerp : Reageer met quote

Antonius schreef:
Castle, luister eens goed naar de muziek van Blackmore's Night.
Je moet dus niet terug gaan naar de tijd van Deep Purple.
Met de optredens in Fernsehengarten heeft de heer Blackmore aangetoond dat ze ook zeer goed kunnen optreden in een Schlagerfestival.

Ik heb goed geluisterd naar BN.
Persoonlijk vind ik dat ze met hun laatste releases TVL en SV steeds meer afgezakt zijn naar het niveau van een doorsnee popgroep met een goede gitarist.
Ver verwijderd van bijvoorbeeld SOTM,FAM

Voor mij hoeft hij niet terug naar DP, daar valt toch niets meer te bewijzen. Die tijd is lang voorbij. Je schat mij duidelijk verkeerd in.
Geef de voorkeur aan een geinspireerd soloalbum. Met instrumentaaltjes in de trant van Weiss Heim, Maybe Next Time. Klassiek getint met begeleiding van bijvoorbeeld Jon Lord. 

Naar boven
castle 

BerichtGeplaatst : vr apr 10, 2009 09:56   Onderwerp : Reageer met quote

Johan schreef:
Een beetje eens met Castle ben ik wel, maar aan de andere kant wij krijgen Blackmore niet meer aan de 400 'echte' watt Marshalltoren. En ik ben een te groot fan om te groot te voelen voor een optreden op een Schlagerfestival. Maar, en ik hoop niet dat ik je beledig, bij iemand als Heino haak ik wel af.

Ik weet ook dat wij hem niet meer aan de Marshalltoren krijgen. Hoeft ook niet echt. Alleen vind ik het huidige niveau van BN zeer bedenkelijk.

Ik ben ook een groot fan, maar ik associeer BN nog steeds niet met de meeste artiesten die op het Schlagerfestival optreden.
Voor mij hoeft BN absoluut niet populair te zijn. Liever op kleinere schaal concerten met echte volgelingen dan een optreden op het schlagerfestival en daardoor miljoenen mensen bereiken. Ben bang dat het niveau dan nog veel verder afzakt. Misschien dan op de volgende BN plaat een paar echte schlagers. Moet er niet aan denken.

Daarom lijkt mij een solooptreden van Candice veel geschikter. Op haar soloplaat komen allerlei soorten muziek voor, inclusief country. 

Naar boven
Johan 
Gast 

BerichtGeplaatst : vr apr 10, 2009 11:22   Onderwerp : Reageer met quote

Ik vind het wat stil van de zijde van fanclubleiding v.w.b. het initiatief van Chantal. Misschien is het er wel op de achtergrond en anders zou ik willen zeggen; laat deze mogelijkheid niet voorbij gaan  
Naar boven
Antonius 

BerichtGeplaatst : vr apr 10, 2009 14:36   Onderwerp : Reageer met quote

De fanclubleiding kan zorgen voor enkele gekostumeerde fans op de tribune of op de achtergrond zoals bij Fernsehengarten.
De werkelijk inhoudelijke communicatie met Carole Stevens vindt dan toch plaats tussen haar en de organisator van het festival en de omroep.
(lijkt mij zo)

Maar eh, ik ga mezelf echt niet voor schut zetten in m'n middeleeuws carnavalspakje op tv. Dat vind ik eerder iets voor echte nerds.

Naar boven
Berichten van afgelopen :   
Forum Nederlandse Fanclub Blackmore's Night forum index .::. Tour 2009
BN toch naar Nederland...Schlagerfestival - Pagina 2 van 3 - Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende 
 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar :